Vzpomínky/Good old memories


Ano, ano. Už minulý týden jsem měla takový moment, kdy jsem si zavzpomínala na časy, které jsem strávila v Izmiru, Turecku. Už je to 6.rok, co jsem tam prožila 2 měsíce. Prostě se mi zastesklo. A je zvláštní, že tu a tam ke mně někdo příjde a ptá se mě, kdy zase někam pojedu s takovým cílem, jako před tím (já tomu říkám, že mě lidé prostě zařadili do jedné škatulky a ne a ne se od toho odprostit :) Bůh zná mé srdce...
Yes, yes. Last week I had such a moment of remembering the good old days in Izmir, Turkey. It's been 6 years since my well-spent two intensive months there. I just had a "homesick" feeling. You know what's interesting, that from time to time somebody comes up to me and asks me, when will I travel and go abroad again (I think that people has put me in a certain box and it's hard for them to let go :) God knows my heart...
0 Comments:
Okomentovat
<< Home